Branko se brani

BRANKO SE BRANI je igra, kjer se učenci učijo o varnosti na spletu. Pri tem so jim predstavljeni zlonamerni programi in ustrezni odzivi v primeru zaznane nevarnosti.

branko_se_brani
Avtorstvo:

Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali: Monika Jensterle, Luka Korošec, Vanessa Pipan, Žiga Štamcar.

Opis igre:

Branko se brani je izobraževalna računalniška igra, zasnovana posebej za učence tretje triade osnovne šole. Tema, ki jo pokriva, je varnost na spletu. Njen glavni namen je, da igralcu predstavi zlonamerne programe in pokaže ustrezen odziv v primeru zaznane nevarnosti. Prav tako pa dobi igralec skozi igro nekaj nasvetov o varnejši uporabi spleta in računalnika.
Cilji igre:

  • pozna priporočila za odgovorno ravnanje na internetu
  • pozna posledice napada računalniškega virusa
  • se zna ustrezno odzvati v primeru zaznane zlonamerne programske opreme
  • pozna in razume osnovni namen rabe antivirusnih programov
  • se zna zavarovati pred zlonamerno programsko kodo

Glavni cilj igre je, da igralec razkrinka identiteto storilca, ki mu je vdrl v računalnik. Da pa mu bo to uspelo, se mora uspešno braniti pred nevarnostmi, ki ga lahko doletijo na spletu.

Navodila za igranje:

Branko se brani je izobraževalna igra, ki je namenjena individualnemu igranju.
Cilj je doseči vseh 16 koščkov sestavljanke, s katerimi odkrivamo hekerjevo identiteto.
Z miško je mogoče klikniti na določene objekte v junakovi sobi in namizju računalnika, s smernimi tipkami na tipkovnici pa lahko premikamo sesalnik v antivirusnem programu ter ščit v igri proti črvu.
Pravilen odgovor na vprašanje iz kvizov je nagrajen s koščkom sestavljanke, ostale koščke pa je možno dobiti z uspešnim premagovanjem izzivov skozi igro.

Obilo užitkov pri igranju!

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>