Čarobna odrešitev

ČAROBNA ODREŠITEV  je didaktična igra, kjer se učenci spozavajo s krmilnimi stavki if, while, repeat ter for.

carobna_1200-min

Avtorstvo:

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelale: Maja Zupančič, Manca Zaviršek in Manca Pogladič.

Opis igre:

Učenec v računalniški igrici želi s čarovnijo rešiti svoje mesto, ki je bilo uničeno v potresu. Odpravi se na pot do štirih čarovnikov, ki ga naučijo vsak svojega krmilnega stavka (if, while, repeat, for). Ob koncu igrice igralec z uporabo znanja, ki se ga je naučil med igranjem igrice, reši svoje mesto.

Cilji igre:

  • učenec spozna krmilne stavke
  • učenec razlikuje med posameznimi zankami in pogojnimi stavki
  • učenec presodi, katero funkcijo/pogojni stavek je smiselno uporabiti v določeni situaciji
  • učenec se spozna z nekaterimi osnovnimi algoritmi
  • učenec spozna osnove sintakse

Računalniška igrica je namenjena učencem zaključnih razredov devetletne osnovne šole, pri izbirnih predmetih UBE, MME, ROM v sklopu programiranja, predvsem pa pri računalniških krožkih za učence, ki radi programirajo.

Igra je torej namenjena vsem, ki se učijo programiranja, postavili pa smo v tretjo triado osnovne šole. Uvrstili bi jo lahko v vsakega od izbirnih predmetov računalništva, v tematski sklop programiranje, primerna pa je tudi za računalniški krožek.

Navodila za igranje:

Skozi celotno igro učenec uporablja le računalniško miško in s klikanjem opravlja naloge. S klikanjem na miško uporabnik sproža pogovore med liki. Ko se kurzor obarva oranžno, to pomeni omogočeno neko aktivnost – zagrabi, izhod.
Priporočljivo je, da imajo učenci pri sebi list papirja in svinčnik, da si stvari zapišejo, saj je veliko informacij, ki si jih mora učenec med izvajanjem igre zapomniti – navodila za pot, krmilni stavki.
Uporabnik lahko vseskozi izgublja življenja. V primeru, da jih izgubi 5, se pojavi nova scena – konec življenj. Uporabnik mora igro začeti od začetka.

Obilo užitkov ob igranju!prenesi_igro2

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>