Lov na zaklad

LOV NA ZAKLAD  je igra, s pomočjo katere bodo otroci skozi igro v lovu na zaklad spoznali računalniške komponente, bitne slike in koncept odločitvenega stavka.

lov_1200-min

Avtorstvo:

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelali: Barbara Likozar, Alen Kopić in Davor Zupan.

Opis igre:

To je zabavna aplikacija, s pomočjo katere bodo otroci skozi igro v lovu na zaklad spoznali računalniške komponente, bitne slike in koncept odločitvenega stavka. Glavni cilj igre je najti zaklad, vendar mora junak na poti do njega premagati številne ovire, ki od njega zahtevajo, da se nauči česa koristnega.

Cilji igre:

Učenci:

  • opredelijo temeljne tehnične lastnosti, ki vplivajo na kakovost posameznih enot računalnika,
  • opredelijo temeljne sestavne dele računalnika in njihove funkcije,
  • poznajo pojem algoritma,
  • izdelajo algoritem za lažji problem,
  • poznajo koncept pogojnega stavka,
  • poznajo način predstavitve barv v modelu RGB,
  • poznajo koncept bitnih slik

Namenjena je osnovnošolcem in srednješolcem, z njo pa se lahko kratkočasijo in naučijo česa novega tudi starejši.

Navodila za igranje:

V igri igraš glavnega junaka z imenom Gregor. Gregor se je odločil najti zaklad, ki naj bi bil skrit nekje v tibetanskem gorovju. Na poti do zaklada boš moral premagati ovire, ki ti jih zastavi pot, na pomoč pa ti bosta priskočila meniha Janko in Vili, ki ti bosta pomagala do rešitve. Pomagala pa ti bosta prav tako sova Doroteja in pes Fido.

Za igranje igre potrebuješ samo miško, s katero klikneš na objekt, kar ti bo prikazalo, kaj s tem objektom lahko vse storiš. Med igranjem spremljaj navodila in si zapomni vse, kar ti liki povedo. To ti bo pomagalo razkriti skrivnosti kamna modrosti in najti pot do skritega zaklada.

Uživajte v igranju!

prenesi_igro2

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>