Restavracija

RESNIČNOSTNI ŠOV RESTAVRACIJA je igra, ki učence seznanja s pojmom algoritma in jim pomaga pri osvajanju algoritmičnega razmišljanja. Cilj igre je prebiti se skozi tri dni dolgo kuharsko tekmovanje, premagati sotekmovalce in osvojiti Restavracijo Ma-Ra.

restavracija3

Avtorstvo:

Igro so v okviru predmetov Z IKT podprta učna gradiva in Večpredstavnost in hipertekst izdelali: Mateja Bevčič, Sanja Jedrinović, Dejan Krejić in Janja Pogačar.

Opis igre:

Resničnostvni šov Restavracija je izobraževalna računalniška igra, ki je namenjena učencem 2. triade osnovne šole. Pri igri se učenci seznanijo s pojmom algoritma, tako, da se prebijejo skozi tri dni dolgo kuharsko tekmovanje, premagajo sotekmovalce in osvojijo Restavracijo Ma-Ra.

Cilji igre:

učni cilji:

  • učenec zna slediti algoritmu, ki ga pripravi nekdo drug
  • učenec razume pojem algoritma
  • učenec zna algoritem razgraditi na gradnike (podprograme)
  • učenec zna povezati več algoritmov v celoto, ki reši nek problem
  • učenec zna vsakdanji problem opisati kot zaporedje korakov
  • učenec zna z algoritmom predstaviti preprosto opravilo
  • učenec algoritem predstavi s pomočjo navodil v preprostem jeziku

cilji igre:

  • pravilno pripraviti jed
  • pravilno urediti recept
  • pravilno urediti načrt dneva
  • poskrbeti za gosta
  • osvojiti Restavracijo

Navodila za igranje:

Igralec na začetni sceni izbere jezik (slovenščina ali angleščina). Nato izbere enega izmed štirih igralcev (Jessy, Bandele, Emma ali Oscar). Igralec mora slediti navodilom šefice Inge, pri čemer mora biti tudi dovolj hiter in natančen. Če mu bo to uspelo, bo postal novi šef Restavracije Ma-Ra.
Za igranje igre ni potrebno nobeno predznanje.

Uživajte v igranju!

prenesi_igro2

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>