Skrivnostna koda

SKRIVNOSTNA KODA  je igra, ki na zanimiv in zabaven način skuša učencem predstaviti kodiranje. Učenec preko igre spozna pravilo kodiranja, več vrst kodiranja, lahko pa svoje znanje tudi utrjuje.

koda_1200

Avtorstvo:

Igro so v okviru predmeta Z IKT podprta učna gradiva izdelali: Teja Šavs, Nika Hren in Sašo Zupanec.

Opis igre:

Igra je namenjena učencem osmih in devetih razredov osnovne šole ter učencem na računalniških krožkih. Pri tem se učenci učijo in utrjejo kodiranje s tem, da pomagajo robotku Robiju, ki ga je pokvarjen teleporter pripeljal na Zemljo namesto na planet kjer prebiva njegova Robida.

Cilji igre:

Cilji igre so, da učenec pozna oziroma si predstavlja predstavitev podatkov v računalniku, spozna različne algoritme pretvarjanja med dvojiškim in desetiškim številskim sistemom, je sposoben samostojno reševati probleme in algoritmično razmišljati ter da pozna razliko med kodiranjem in šifriranjem.

Navodila za igranje:

Ob zagonu igrice pozorno spremljaj uvod v igrico, ki ti bo povedal, kdo je Robi in kaj se mu je pravzaprav zgodilo. Izvedel boš, da se je Robi na Zemlji znašel po pomoti in da si želi priti na skrivnostni planet, kjer ga čaka njegova ljubezen Robida. Skozi celotno igro se boš moral pogovarjati z ljudmi, ki jih srečaš na poti ter pobirati predmete, saj ti bodo pomagali doseči tvoj cilj. Skozi igro boš dobival različne naloge. Pazi, da jih reši pravilno, saj se ti v primeru napačnih rešitev prazni baterija. Ko se baterija izprazni, je ni mogoče napolniti. Igro boš moral ponovno igrati od začetka.

Naj se potovanje začne!

prenesi_igro2

 

Leave a Reply

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Lahko uporabite te oznake HTML in atribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>